Avatar billede shotput Nybegynder
31. maj 2004 - 23:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

min comp fryser i halflife

ja som sagt så fryser min comp i Half life. Den fryser ikke i andre spil, og jeg har lige formateret men den fortsætter stadig med at fryse.. i nogle få sekunder efter den fryser kan jeg stadig snakke med dem jeg spiller med, men jeg kan ikke komme ud i windows. I starten da jeg fik problemet kom der en fejl frem på skærmen hvor der stod at den havde rettet et eller andet og skulle genstartes, den kom 3-4 gange.

derudover er min computer begyndt at tage lidt over 3 min at starte, det har den heller ikke gjort før, min computer er ikke gammel.  3 GHZ , 512 mb ram , redeon graffikort. << hvis det kunne hjælpe noget
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 23:59 #1
Måske kan denne tråd hjælpe:
http://www.eksperten.dk/spm/504426
Avatar billede shotput Nybegynder
01. juni 2004 - 00:11 #2
:(  ellers tak men... den har ingen problemer når jeg kommer ind i windows.  det er når den står ude ved det der. Intel Inside, pentlum 4.

den har ingen problemer når jeg går ind i mapper og andet.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
01. juni 2004 - 00:27 #3
prøv at geninstaller DirectX, og dine grafikkort drivere.
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 07:35 #4
Tjek for spyware-->
http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
Begge programmer hentes ned, installeres, opdateres og køres. Alt de finder skal slettes.

Onlinetjek for virus-->
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/default.asp?language=2&Country=63&Partner=1&Ref=PR-AS-107

Tøm offline indhold-->
funktioner>internetindstillinger>slet filer> ving af i slet alt offline indhold

VIGTIGT
Hent ALLE windows updates-->http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Test evt lige med en onlinescanner http://www.pandasoftware.com/activescan/

Ellers prøv at indsætte denne sti under start>kør

SFC /scannow og husk mellemrum mellem C og / og husk at have din xp cd i drevet mens.
Dette gendanner tabte systemfiler -->hvis du har xp.

Gør alt det jeg skriver her og vend tilbage. Er der noget du ikke helt ved hvordan man gør, så sig til så hjælper jeg dig :)

Med dette http://answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm kan du se hvilke programmer der ligger i din jobliste, og se hvilke du ikke har brug for.

/7Ird
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 10:49 #5
Hej

I og med du kun har problemer i halflife vil jeg anbefale dig et kig på:
http://support.vugames.com/sierra/answer.aspx?answer=661CC095-A0A0-4F8A-BE33-76B999D4A71E

Mvh.
/Schulze
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 13:38 #6
Tak for anmeldelse schulze!!

Forstår ikke anmeldelsen i denne tråd.
Jeg kan til en hver tid stå ved det jeg smider her, og ikke en ting af det jeg smider kan ikke være relateret til problemet....

ja som sagt så fryser min comp i Half life. Den fryser ikke i andre spil, og jeg har lige formateret men den fortsætter stadig med at fryse.. i nogle få sekunder efter den fryser kan jeg stadig snakke med dem jeg spiller med, men jeg kan ikke komme ud i windows-->

Dette kan både være virus, spyware, virus, manglende opdateringer, manglende system filer, og for overfyldt offline indhold.

Desuden er det IKKE noget jeg har kopieret men skrevet det selv så stop det bavl!!

Med dette http://answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm kan du se hvilke programmer der ligger i din jobliste, og se hvilke du ikke har brug for--> dette kan ligeledes være årsag til maskinen skaber sig. Er der programmer i joblisten som sluger ressourser er siden jeg linker til optimal til fejlsøgning!

SFC /scannow og husk mellemrum mellem C og / og husk at have din xp cd i drevet mens.
Dette gendanner tabte systemfiler--> Meget vigtigt hvis systemet mangler systemfiler

Så forstår ikke helt hvor det er mit ind fejler!??
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 13:38 #7
ind=indlæg
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 18:52 #8
Tak for point opretter, men løste jeg problemet?
Avatar billede shotput Nybegynder
01. juni 2004 - 20:00 #9
hehe nope :D  ... men tak for hjælpen,  det virkede ikke alt det med at scane for virus og se om XP manglede nogle filer.    løsningen var så let at man bare skulle slukke omme på kontakten også startede den op som den altid har gjort..

men mit Half life virker ikke endnu :(
Avatar billede ird Praktikant
02. juni 2004 - 07:21 #10
Vil du ikke have dine point tilbage så??
Avatar billede shotput Nybegynder
02. juni 2004 - 11:00 #11
nænæ det er skam lige meget
Avatar billede ird Praktikant
02. juni 2004 - 11:04 #12
OK ellers siger du bare til - men vend tilb age hvis der er noget en anden gang, så har du en tjeneste tilgode :)

Ellers kontakt mig på ICQ - nummeret står på minisite her på E
Avatar billede cdc Novice
02. juni 2004 - 23:31 #13
Nu er det ikke Coadmins opgave at fortælle hvad der er ret og forkert at gøre i et spørgsmål. Vi er ikke IT leksikon. Hvis man mener en svarer i spørgsmålet ikke svarer rigtig skal man selv påpege dette, man kan her også bruge karma systemet

/cdc - CoAdmin