Avatar billede putzen Nybegynder
11. december 2014 - 11:28 Der er 2 kommentarer

Tilpasse Joomla til tablets?

Hej Eksperter

Jeg har lavet et lille site i Joomla 3 - www.nyropsgade.dk - hvor man skal logge på for at få adgang til nogle dokumenter.

Login på computer kører fint, men på tablet spiller det overhovedet ikke. Det kører ekstremt langsomt, og man bliver logget ind men kommer til en tom side. Logout fungerer ikke.

Jeg har prøvet med flere responsive templates, men intet fungerer ...

Håber meget på hjælp :)

Hilsen Lene
Avatar billede sky Nybegynder
11. december 2014 - 16:03 #1
Hej Lene

Nu kan jeg jo ikke logge ind - men selve siden loader altså pænt hurtigt på min Ipad.
Avatar billede putzen Nybegynder
29. januar 2015 - 06:55 #2
Har fundet ud af, at det kører uden problemer i chrome, men ikke i  internet (explorer?).

Fint, at det kører hurtigt på Ipad. Men dem der skal bruge sitet, har alle samsung tablets ... ;)