Avatar billede psy-kexe Nybegynder
13. december 2014 - 13:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (L1C63x64.sys)

Hej. Så er jeg her igen.
Min kærestes computer bliver ved med at genstarte med en bluescreen, hver gang hun laver noget internet relateret. Så vi tror at det kan have noget med netværkskortet at gøre.

Jeg har også søgt andre sider for hjælp, og fundet ud af at den sys-fil, er netværkskort relateret.

Men lige hvordan vi får rettet de bluescreens, helst uden at skulle købe et nyt netværkskort, vil være foretrukket.

Så hvis nogen kan give os lidt hjælp til hvordan vi kan fixe hendes bluescreen, så ville det være fantastisk.

125 points, til hvem der kan fixe problemet, eller ihvertfald gøre forsøget. :)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2014 - 13:58 #1
hent blue screen wiever og lad den fortælle dig hvad det skyldes - alt andet vil være gætteri

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

den ligger næsten nede i bunden

når og hvis den viser dig noget højre klikker du på den og lader google hjælpe dig med en løsning

ret ofte er blue screen ram fejl men ikke altid så derfor skal du denne vej
men det kan være ret mange andre ting ok
m.v.h
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
13. december 2014 - 14:25 #2
Jeg er nu sikker på at det er netværkskortet. :)
Jeg har lige været inde på Arteros (tror jeg det hedder) hjemmeside, for at hente den seneste driver som er 8.1 kompatibel.. Den var svær at finde men fandt dog en. :)

Og i den zip fil lå der en sys fil, ved navn L1C63x64.sys. :)
Nu prøver jeg lige at lade den køre med den nye driver, hvis den derefter stadig giver bluescreen, så er jeg på tabt grund.. Så jeg vender lige tilbage. :)
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
13. december 2014 - 14:27 #3
Jeg prøvede lige din bluescreen viewer, den sendte mig bare ind på google for at finde de selv samme sider som jeg selv har været inde på. Så jeg er stadig sikker. :)

Men bluescreen viewer viser udover L1C63x64, også at ntoskrnl.exe skulle være skyld i det. :/
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
13. december 2014 - 14:29 #4
Nå, jeg kan læse mig til at det også skulle være netværkskort relateret. Så forhåbentlig, så skulle det hele være fixet med min driver update.
Nu ser vi tiden an. :) Jeg lukker denne her indtil videre.