Avatar billede thosko Juniormester
16. december 2014 - 09:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk opdatering i andet excel dokument

Jeg har et excel dokument med flere ark og mange data i hver ark.

Det jeg ønsker er at når jeg ændrer i data i excel dokument 01, så ændres de samme data automatisk i excel dokument 02, som skal ligge på et fælles drev. Altså skal de to dokumenter se helt ens ud, men kun ændringer i dokument 01.

Det kan godt lade sig gøre, hvis jeg benytter "=" funktionen, men så skal jeg ind på hver celle og skrive = og finde den samme celle i excel dokument 01.

Kan dette gøres nemmere og hvordan?

Jeg har prøvet at udføre = funktionen på et par celler, så markere dem og trække dem videre, men uden held, da excel blot kopierer de samme celler igen og igen.
Avatar billede lagunadk Novice
16. december 2014 - 12:47 #1
Prøv at fjerne $ i =formlen
Avatar billede thosko Juniormester
16. december 2014 - 13:34 #2
Super - tak for svaret. Det var lige det der skulle til :)

Send gerne svar, så du kan få tildelt point.
Avatar billede lagunadk Novice
16. december 2014 - 13:51 #3
God jul :)