Avatar billede Computerfreak Nybegynder
19. december 2014 - 10:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til computer

Min datters computer har det ikke godt. Den går bare i sort når man starter den op. tror det er hardisken det er galt med. det er ikke bundkort, for det er lige blevet udskiftet. Er der nogle der kan fortælle præcist hvad det er for en hardisk jeg skal købe ?? kan fortælle det er en

XTREME-PC_FX4100,GTX560-1GB,500HD,8GB-RAM,DVD

På forhånd tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. december 2014 - 10:56 #1
2,5" formodentlig.
Avatar billede Slater Ekspert
19. december 2014 - 11:13 #3
Sikker? Det lyder ikke som en laptop, og 3,5" er da så vidt jeg ved stadig standarden for desktops?
Avatar billede Computerfreak Nybegynder
19. december 2014 - 11:27 #4
Det er ikke en laptop, men en stadionær.
tak for svar til alle
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. december 2014 - 13:14 #5
Tog for givet at det var en laptop. Men ja, 3,5" er standard på stationär ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2014 - 14:15 #6
Det ser så ikke ud til at systemet booter op i baggrunden uden du kan se det pga. den sorte skærm (blinkende harddisk lampe)?

Hvis dette er tilfældet, så prøv at holde Windows tasten nede og tryk på p gentagne gange med lidt tids mellemrum.
Avatar billede Computerfreak Nybegynder
18. januar 2015 - 22:30 #7
Fik svar på mit spørgsmål.. Tak for det. spørgsmålet er lukket for flere henvendelser
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2015 - 16:10 #8
Hvad var løsningen?

Har du fået løsningen fra en af hjælperne så bør du bede om svar fra dem, så man kan se hvad løsningen var.
Du kan ikke uddele point mere i den tråd her da du selv har lukket den.