Avatar billede susanne72 Nybegynder
19. december 2014 - 15:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søgeindstillinger Windows 8.1

Har købt laptop med Win 8.1 og har følgende udfordringer når jeg søger via stifinder:

1.
Filer med Æ kommer frem som søgeresultat når jeg søger efter "nae".
Jeg formoder, at Æ genkendes som AE, men jeg er overhovedet ikke interesseret i at den tænker selv. Den skal bare gøre som jeg siger - hverken mere eller mindre....

2.
Hver gang jeg skal udføre en søgning står den som default til at søge i subfolders, jeg vil kun søge dér jeg aktivt har valgt at befinde mig.

3. Hvis jeg i min specifikke folder søger efter "nae" bliver alle filerne i folderen vist som søgeresultat - formentlig fordi de ligger i den folder som hedder netop "nae". Men jeg vil kun søge på filnavnet - ikke hele stien. (Jeg har en folder "nae" som indeholder 28.000 filer hvoraf nogle af filerne hedder "naexxxx".)

Nogen der ved hvordan jeg ændrer de her indstillinger. Jeg synes ikke der er ret mange muligheder for at sætte default indstilingerne. Så jeg leder forhåbentligt bare et forkert sted.
Avatar billede susanne72 Nybegynder
18. februar 2015 - 09:01 #1
Lukkes uden løsning :-(
Avatar billede susanne72 Nybegynder
18. februar 2015 - 09:04 #2
.