Avatar billede heyn Nybegynder
23. december 2014 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få login form ind centralt på skærmen

Hej Eksperter

Jeg har en login form placeret i en tabel.
Umiddelbart bart over ligger en tabel med diverse fejlmeddelelser sat til display=none.
Endelig er der en footer som 'klistrer' til bunden selv om jeg ændrer browserens størrelse lodret.
Det samme skal helst også ske for vandret.

Hvordan får jeg login formen til at forblive centralt på skærmen selv om jeg ændrer størrelsen af browseren lodret, el. gør en af fejlmeddelelserne display=block.
Det er ligegyldigt om svaret er i JQuery.

Venligst, og med god jul, fra Christian
Avatar billede HBP2 Praktikant
26. december 2014 - 21:20 #1
Det er nok mere et spørgsmål om CSS end om javascript.

Hvis du sørger for at formen er i en div, som igen er i et element som fylder hele skærmen (f.eks. <body>), så burde du kunne opnå det ved at sætte div'ens style til:
  position: absolute;
  width: 200px;
  height: 200px;
  background-color: red;
  left: 0;
  right: 0;
  top: 0;
  bottom: 0;
  margin: auto;
  z-index: 10000;

width/height/background-color er bare til for at gøre div'en synlig i dette eksempel.
Avatar billede heyn Nybegynder
02. januar 2015 - 21:23 #2
Tak for tricket - Smid et svar
Avatar billede heyn Nybegynder
25. marts 2015 - 20:03 #3
Svaret?
Avatar billede heyn Nybegynder
03. april 2015 - 05:42 #4
Nå - Desværre ingen svar - Så må jeg desværre gøre det selv