Avatar billede spiro Praktikant
01. januar 2015 - 18:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ustabil cd-drev.

Jeg har et spørgsmål ang.min cd-skuffe.Denne spytter den indlagte disk ud igen op til flere gange, men til sidst bliver disken inde efter gentagne forsøg med indsætning.
    Jeg har en ny pc med Windows 8.1 og Explorer IE-11
Fra begyndelsen tog drevet imod omgående, men nu senere har jeg fået denne ustabilitet.

mvh spiro.
Avatar billede Blueeyez Mester
01. januar 2015 - 20:40 #1
Hvis den er under 2 år, så gå til forhandleren du har købt den ved og få dem til at tjekke det.. (Lyder som en hardware relateret fejl)
Avatar billede spiro Praktikant
17. marts 2015 - 11:20 #2
jeg vil gerne lukke dette spørgsmål, da jeg selv er klar over jeres svar.

m.v.h. SPIRO.
Avatar billede spiro Praktikant
15. juni 2015 - 10:21 #3
Det er i orden