Avatar billede ole-v-t Juniormester
03. januar 2015 - 20:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Appel id

Er ved at skulle lave et ID til min nevø. Han er 9 år

Har lavet et id til min søster som skal stå for den. De har hver en ipad mini

Går ind for at ville oprette et id til et barn og kommer til sidst et sted hvor jeg skal godkende noget som jeg gør. Men så kommer denne besked at der skal indtaster et Kreditkore og ikke et debitkort.

Har indtaste visakort.

Ved ikke om jeg har lavet en fejl et sted eller om der er noget der skal slås til eller fra.
Avatar billede Blueeyez Mester
04. januar 2015 - 09:23 #1
Ud fra det du skriver, så er der ikke meget at sige, men hvis du går i indstillinger under generelt og vælger begrænsninger. Så kan du styre hvad han må kunne.. fx gøre så han ikke kan købe apps eller bestemt indhold han ikke må få adgang til mm..
Avatar billede ole-v-t Juniormester
04. januar 2015 - 11:50 #2
iCloud går jeg ind under familie deling.

under hvor den viser hvilken type kort man har

Er der et sted man man kan oprette ID til børn.

Når jeg så gør dette og kommer så langt at jeg skal godkende den lange tekst som man har læst trykke jeg på enig.

Men så kommer denne besked at der skal indtaster et Kreditkort og ikke et debitkort.

Har været i elgiganten de kunne ikke svare på det.
Men i værste fald ringet appe til søster onnsdag
Avatar billede ole-v-t Juniormester
07. januar 2015 - 20:11 #3
De har lavet et id til ham hvordan fik jeg ikke helt klar på.