Avatar billede henrikbpedersen Nybegynder
05. januar 2015 - 12:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

bosch opvaskemaskine

Jeg har en 2 år gammel bosch opvaskemaskine som skriver fejlen er15, det skulle i følge bosch være noget med en utæthed, er der nogen som har erfaring med hvilken type utæthed og hvor problemet er ?
Avatar billede sky Nybegynder
05. januar 2015 - 13:57 #1
Avatar billede henrikbpedersen Nybegynder
27. marts 2015 - 08:38 #2
Jeg fandt fejlen, maskinen er utæt og derfor skriver den fejl, der sider en føler i sikkerheds bunden, som registrerer når der er vand i, og derfor skriver den ER15, løsningen blev jeg løsnede skruerne inde i maskinen der holder det plastik hus som sider i bunde og tætnede dette, nu er fejlen væk, alternativt var det reparatør på og så kunne jeg nok bare købe en ny maskine inden han var færdig.
Avatar billede henrikbpedersen Nybegynder
05. maj 2015 - 10:09 #3
tak for svar, fejlen var den som er beskrevet i linket, og det er nu udbedret.
Avatar billede henrikbpedersen Nybegynder
31. januar 2016 - 16:53 #4
Jeg fandt fejlen, maskinen er utæt og derfor skriver den fejl, der sider en føler i sikkerheds bunden, som registrerer når der er vand i, og derfor skriver den ER15, løsningen blev jeg løsnede skruerne inde i maskinen der holder det plastik hus som sider i bunde og tætnede dette, nu er fejlen væk, alternativt var det reparatør på og så kunne jeg nok bare købe en ny maskine inden han var færdig.