Avatar billede TueLok Nybegynder
05. januar 2015 - 20:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samsung s2-telefon drænes for batteri

Hej,

jeg har haft og har et problem med min Samsung s2-smartphone. Problemet er, som jeg kan forstå er et ikke sjældent problem, at den simpelthen drænes for strøm på nogle timer.

Jeg har slået gps fra, blue tooth fra; wifi fra når det ikke bruges mm. Jeg har sat den til strømbesparende; jeg har sat lyset i skærmen ned.

Jeg har prøvet at køre batteriet helt ned, tage det ud i lidt tid og derefter lade fuldt op. Efter det blev det nærmest drænet hurtigere.

Under 'Batteri' stod der på et tidspunkt, at Android OS brugte over 70 procent af batteriet. Jeg har læst mig frem til, at det kan være en app, der driller.

Jeg har prøvet at hente JuiceDefender, som skulle hjælpe på batteriet, men det synes ikke rigtig at have nogen effekt. Sidst gik den fra 100 til 91 procent på ti minutter, hvilket er ret vildt, synes jeg.

Så alle gode råd og al hjælp modtages med kyshånd! :)

Tak!
Avatar billede TueLok Nybegynder
06. januar 2015 - 19:32 #2
Tak for svaret! :)

Den øverste har jeg allerede prøvet, og det hjalp ikke noget.

Den anden derimod ser ud til at have hjulpet. I al fald noget. Har haft den helt opladet i dag og den er ikke løbet tør i dag, selvom jeg godt nok heller ikke rigtig har brugt telefonen til noget. Men i forhold til før, er der en forbedring at spore og batteriets alder taget i betragtning, tror jeg, at jeg stiller mig tilfreds med det :)

Så TUSIND TAK!!! Tænk at et så simpelt trick kunne hjælpe.