Avatar billede reneblakoe Juniormester
06. januar 2015 - 18:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC skærm som slave til kamera.

Findes der et program som jeg kan benytte således at jeg kan bruge skærmen på min PC i stedet for søgeren på mit kamera.
Jeg har et Nikon D90 kamera og en bærbar Lenovo PC?
Jeg kan forbinde de to enheder med et HDMI kabel.

Findes der ligeledes et program hvor man kan se et netop taget billede fra kameraet på PC skærmen.

PS. evt programmer må gerne være gratis.
Avatar billede finb Ekspert
07. januar 2015 - 16:10 #1
Det må stå i vejledn. til Nikon D90
Avatar billede reneblakoe Juniormester
07. januar 2015 - 18:01 #2
HEj
Som jeg læser manualen kan jeg kun overføre billeder fra kameraet til PC via HDMI kablet.
Avatar billede MADOlsen Forsker
08. januar 2015 - 08:10 #3
Som jeg læser manualen kan jeg kun overføre billeder fra kameraet til PC via HDMI kablet.

Det lyder meget usandsynligt!
Avatar billede reneblakoe Juniormester
05. februar 2015 - 09:50 #4
Jeg har indstillet mit kamera på auto for indstilling af HDMI.JEg tilslutter kablet i HDMI indgange og så ind i min pc.
Er der noget jeg skal gøre på computeren for at tingene kører?