Avatar billede cnr Nybegynder
07. januar 2015 - 09:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udregn dataforbrug i forhold til abbonomentsperiode

Mit dataforbrug udregnes på kvartalsbasis, men så vidt jeg kan se, så er den indbyggede dataforbrugsmåler i Android 4.4.4 hardcodet til at arbejde på månedsbasis.

Er der nogle der ved, om det er muligt at ændre perioden til 3-måneders basis i den indbyggede funktionalitet, eller om der findes en app med den mulighed?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2015 - 20:55 #1
Prøv My Data Manager, som er en app du installere i google store
Avatar billede cnr Nybegynder
07. januar 2015 - 23:20 #2
Dur ikke. Den kan max sættes til en måned..
Avatar billede leif Seniormester
11. januar 2015 - 00:04 #3
Ikke at jeg har en løsning: Men nysgerrig om hvem der udregner data forbruget pr. kvartal.
Avatar billede cnr Nybegynder
13. januar 2015 - 08:13 #4
Det er et erhvervsabonnement hos Telenor - 9 gb i kvartalet

Anyway ser det vidst ud til at være lukketid :-/