Avatar billede ninachristensen Nybegynder
07. januar 2015 - 21:22 Der er 2 kommentarer

APP simulator til hjemmeside

Hej,

Jeg har kunder der kan købe mad via en APP. Desværre er der nogen der ikke har en Smartphone og så vil en APP simulator på en hjemmeside være interessant.
Hvordan kan man løse det, så det er nemt for brugere, der ikke er IT stærke?
Jeg tænker:

1) er det muligt at sætte APP simulatoren (Android eller IOS) op på en hjemmeside?
2) Er det muligt at linke fra hjemmeside til en APP simulator?
3) eller det nødvendigt at sætte en guide op på hjemmesiden, så brugeren selv skal downloade sin APP?

Udfordringen ved 1) er at APP simulatoren ikke skal gemme betalingsoplysninger, men det er måske ikke styret på APP simulatoren?

Jeg ser frem til gode forslag :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. januar 2015 - 22:22 #1
Vil den bedste løsning ikke være, at lave en hjemmeside, der kan håndteres på alle platforme og som kan betjenes af ikke it-stærke personer?
Avatar billede ninachristensen Nybegynder
08. januar 2015 - 07:32 #2
Jo men udfordringen er at der er en hjemmeside, og leverandør bag kan ikke oprette produkter med leveringskalender uden en del udvikling.....og det vil tage lang tid.
Så jeg er ude efter en hurtig her og nu løsning og har før brugt Bluestacks som android simulator, men håbede på at der var en der havde en idé til hvordan man kan kombinere en simulator med en hjemmeside på en enkel måde.