Avatar billede dosdesign Juniormester
20. januar 2015 - 00:22 Der er 2 kommentarer

Scansonic-PA3600 bluetooth til pc musik

Hej  jeg har en DAB radio Scansonic-PA3600 med bluetooth

http://www.pricerunner.dk/pl/317-2980975/Radio/Scansonic-PA3600

Jeg kan godt tilslutte den min mobil via bluetooth og spille musik på den fra mobil, men hvordan gør jeg det via min pc hvor alle mine musiknumre er på, jeg har en usb bluetooth donggle som kan arbejde sammen med min mobil, men hvordan får jeg den til at virke så den kan afspille musik på DAB radio fra PC via bluetoot ?

Ved nogen hvor langt bluetooth rækker ?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2015 - 11:45 #1
den bt dongle som er i din pc skal kende DAB radio.
det kan den enten fordi den er lavet til den, eller fordi du har noget software at styre det med.

BT rækker ca 10 meter.
http://www.bluetooth.com/Pages/Basics.aspx
Avatar billede dosdesign Juniormester
20. januar 2015 - 17:50 #2
Hmm jeg har ikke noget software til donggle - når jeg eks skal overfør fra mobil til pc (musik billeder) eller omvendt sætter jeg den har i pc's usb port og så finder mobilen den ? Men hvordan finder donggle radioen ? Hvor på pc skal jeg gå hen?