Avatar billede Unikaruth Nybegynder
25. januar 2015 - 13:52 Der er 3 kommentarer

Slet mine spørgsmål

Kan det snart lade sig gøre AT SLETTE SAMTLIGE SPØRGSMÅL SÅ JEG IKKE LØBENDE BLIVER GJORT OPMÆRKSOM PÅ DETTE. JEG HAR ADSKILLIGE GANGE SKREVET MIN FORKLARING PÅSAMTLIGE SPØRGSMÅL OG AT JEG IKKE ØNSKER MERE HJÆLP TIL DE STILLEDE SPØRGSMÅL ER DETTE TIL AT FORSTÅ?
Avatar billede Blueeyez Mester
25. januar 2015 - 13:58 #1
Er det svært at forstå at du skal skrive normalt og ikke med caps?

Smid et svar i dine spørgsmål, accepter dem og så er de lukkede. I højreside er der en knap der hedder overvågning. Fjern de spørgsmål du ikke vil have påmindelser om fremover.
Avatar billede Slater Ekspert
25. januar 2015 - 15:49 #2
Du har fuldstændig misforstået hvordan Eksperten virker.
Du får mails om at du har åbne spørgsmål, fordi du ikke har lukket et eneste af dem. Det skal DU gøre. Det gøres ved at acceptere et svar der er givet, bede andre om at lægge et svar, hvis de ikke har gjort det (en kommentar virker ikke) - eller hvis du ikke har fået et svar på spørgsmålet, så selv lægge et svar og acceptere det.

Det nytter ikke at råbe og skrige - det er dig der ikke har sat dig ind i tingene.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2015 - 18:53 #3
Når du har fået svar så lukker du tråden på den måde her:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Det har jeg også vist dig i et af spørgsmålene hvor jeg hjalp dig.
http://www.eksperten.dk/spm/995366
Du kan finde dine åbne spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Unikaruth