27. januar 2015 - 18:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vedhæftede filer på en tablet

Jeg har en samsung galaxy tabletTAB3
når jeg modtager mails med vedhæftede filer sker det ofte, at jeg ikke kan åbne den vedhæftede fil.
Når jeg åbner den samme mail på min computer er der ingen problemer med at se den vedhæftede fil.
Jeg kan ikke se noget mønster i, hvornår det sker.
Er der nogen, der har et bud på, hvad der kan gøres ved det.
Avatar billede jebo Novice
27. januar 2015 - 20:31 #1
Er et en bestemt type filer, du ikke kan åbne? Jeg tænker på, om det er pdf-filer eller wordfiler eller excelfiler eller noget helt 4. ?
Kan du åbne alle filer på din pc, kunne det bunde i, at du har Adobe reader installeret dér, men en tilsvarende funktion ikke er kørende på tabletten.
Avatar billede conz Juniormester
27. januar 2015 - 20:56 #2
Hvilken mail app bruger du?
27. januar 2015 - 21:00 #3
det kan være både office- og PDF filer. Billeder tror jeg ikke jer har set.
Jeg har acrobat reader, så det burde ikke være det. Det er heller ikke alle filer, der er problemer med. Jeg har åbnet både PDF- og office filer, og det er noget periodisk, for jeg kan ikke sige at det er noget der er opstået på et tidspunkt. Nogle gange kan jeg forsøge at gemme filen og så står der at der er gemt 0 kB.
27. januar 2015 - 21:05 #4
den email app, der lå på tabletten, da jeg fik den  den hedder bare E-mail (ikke den til g-mail)
Det må være samsungs standard, jeg kan ikke beskrive den nærmere.
Avatar billede conz Juniormester
27. januar 2015 - 21:19 #5
#4
Okay. Den kan godt have nogle begrænsninger, afhængigt af hvilken protokol man bruger. Bruger du exchange, IMAP eller POP3?
27. januar 2015 - 21:26 #6
Det ved jeg ikke. Min email er troelsmuj@live.dk
er det ikke live.dk, der siger noget om det?
27. januar 2015 - 21:53 #7
Når jeg ser  indindstillingerne på computeren,  står der brug mappen slettet post til IMAP-konti. Jeg ved ikke om det betyder at jeg bruger IMAP protokol
18. maj 2015 - 18:41 #8
Efter at der er kommet en opdatering af styreprogrammet sker det ikke mere