Avatar billede jebo Novice
27. januar 2015 - 20:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indtaste telefonnummer i Ipad

Hej eksperter.
Jeg har en Ipad med Ios 8.1.2, hvor jeg skal indtaste telefonnummer under kontakter. Imidlertid bliver telefonnummeret indtastet forkert, f.eks. 12345678 kommer til at stå med
Det er selvfølgelig ret upraktisk, og jeg tænker, at ipad'en et eller andet sted har et engelsk/amerikansk format markeret. Men hvor ?
Sprog er anført til dansk og herunder er talformat også anført til almindelig dansk visning.

Har en af jer et bud på, hvordan jeg kan ændre ipad'ens indstillinger, så den kan acceptere dansk telefonnummeropsætning ?
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2015 - 22:28 #1
måske, internationale indstillinger.

side 21 i manualen.
http://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1595/da_DK/ipad_brugerhandbog.pdf

områdeformat
Avatar billede jebo Novice
28. januar 2015 - 21:54 #2
Tak for forslaget. Jeg prøver det lige af og vender tilbage til emnet om kort tid.
Avatar billede jebo Novice
13. februar 2015 - 11:56 #3
Den under #1 anførte forklaring har ikke løst problemet. Ipad'en er derfor nulstillet og gendannet.