Avatar billede Le-Larsen Praktikant
02. februar 2015 - 09:50 Der er 2 kommentarer

vise forbindelse mellem celler

Kan man vise en forbindelse mellem to celler i Excel 2010 ? Jeg ville gerne fx kunne lave en streg mellem to celler, men stregen skal blive ved med at pege mellem disse to celler, selvom de måske flyttes ved en sortering. Så stregen/pilen skal fastgøres til disse celler, men hvordan.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
02. februar 2015 - 12:03 #1
Kan du ikke bare indsætte en pil (for eksempel) fra Insert, Shapes, højreklik på objektet, Format Shapes, Properties, sæt prik ved Move and size with cells?
Avatar billede store-morten Ekspert
02. februar 2015 - 12:03 #2
Excel 2013

Kig under "Formler" --> "Formelrevision" --> "Spor forudgående" og "Spor bagudgående" og "Fjern pile"