Avatar billede Zocrathes Nybegynder
09. februar 2015 - 10:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indsætning af Dokument som OLE-objekt i Access v.hj.a. VBA

Jeg har en Access database, hvor en af tabellerne indeholder et word-dokument pr. nøgleværdi.
Tilgangen til databasen sker via forskellige userforms, jeg har oprettet. Worddokumentet vises i formen.
Jeg har indtil videre skullet indsætte dokumentet manuelt og har derefter kunnet redigere i det.
Jeg søger en anvisning af, hvordan man v.hj.a. VBA automatisk får indsat dokumentet ved at dobbeltklikke i visningen af det tomme OLE-objekt.
En lille ekstra ting er, at dokumentet skal have nøglen som brevhoved.
Avatar billede Zocrathes Nybegynder
27. februar 2015 - 09:53 #1
Jeg vil gerne vide om jeg har defineret opgaven uforståeligt eller noget andet, da der ingen løsningsforslag er kommet...?
Kort og klart drejer det sig om en tabel, hvor jeg har et word-dokument som OLE-objekt for hver nøgleværdi. OLE-objektet er desværre ikke indsat automatisk, men skal indsættes manuelt for hver nøgleværdi. Det er DEN proces jeg ønsker hjælp til at automatisere v.hj.a. VBA.
Avatar billede Zocrathes Nybegynder
17. marts 2015 - 08:03 #2
Løst...
Jeg vælger at lukke spørgsmålet/opgaven, da ingen har haft løst til/evne til at give et input.