Avatar billede pingelingo Novice
10. februar 2015 - 18:16 Der er 3 kommentarer

E-mail

Hej.
Jeg får automatisk alle mine mails over på min tablet og min smartphone. De sidste 3 dage har jeg ustandselig fået 25 mail på min telefon, begyndende med de nyeste og efterfølgende de ældre, SELVOM jeg havde slettet dem på telefonen. De var dog ikke slettet på min bærebare. Kan det være virus? jeg er beskyttet af Symantec Endpoint Protection.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2015 - 19:50 #1
det kan være din udbyder, der har haft et problem med en opdatering og et system, der ikke virker optimalt endnu. Men du har jo ikke givet data om det er én email-konto eller fra flere (gmail, tdc, hotmail) - så det vil være et vildt gæt.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2015 - 09:29 #2
Symantec Endpoint Protection er ikke til private computer, men til Workstation eller Server som det fremgår af deres hjemmeside.
http://www.symantec.com/endpoint-protection/system-requirements/

SYSTEM REQUIREMENTS :

Client Workstations and Servers System Requirements *
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2015 - 09:32 #3