Avatar billede superdrum Novice
17. februar 2015 - 12:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dragon mobile assistant...

Jeg bruger en Sony Xperia Z1 compact med android, og ønsker at installere "dragon mobile assistant", fra Nuance communications inc.

Desværre så meddeler googleplay at denne app er incompatibel med min enhed...

i beskrivelsen af app'en står der at den kræver android 4.0 eller højere, men jeg kører android 4.4.4 på min sony???

Er der nogen der har et bud på hvad der er galt og hvad jeg kan gøre ved det?
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2015 - 13:19 #1
den er ikke opdateret...
alternativet er at nedgradere telefon
Avatar billede chalde Seniormester
17. februar 2015 - 15:10 #2
Så vidt jeg kan se, så er det ikke en begrænsning i telefonen, men en geografisk begrænsning. Under mine forskellige enheder står der:
Dette element kan ikke installeres i din enheds land.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nuance.balerion

Står der det samme hos dig?
Avatar billede superdrum Novice
17. februar 2015 - 23:51 #3
Nej, hos mig står der ikke noget om "land".

Jeg får beskeden "Denne app er inkompatibel med alle dine enheder"

"alle dine enheder" stammer fra, at jeg også har en sony xperia z tablet...
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 00:57 #4
hack den, og bliv befriet.
nettet flyder med hvordan man gør
Avatar billede chalde Seniormester
18. februar 2015 - 08:08 #5
#3 Hvad står der hvis du trykker "installer". Se:
http://peecee.dk/upload/view/447827
Avatar billede superdrum Novice
18. februar 2015 - 10:33 #6
Den skriver blot "app'en kan ikke installeres på nogen af enhederne"... intet om land, som på dit screenshot.
Avatar billede superdrum Novice
20. februar 2015 - 17:14 #7
Du havde ret... det var ikke så svært at finde :-) Tak.
Avatar billede superdrum Novice
19. marts 2015 - 08:17 #8
Done!