Avatar billede sasso Novice
17. februar 2015 - 15:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor er 'Seneste mapper' blevet af?

Pludselig er min stifinder og filsystemerne i f.eks. officeprogrammerne ændret, så der ikke længere findes brugerdefinerede genveje og den mappe, der hedder 'seneste mapper'.

Det betyder, at jeg er pisket til at gå igennem hele filsystemet ned til den rigtige undermappe, hver gang jeg skal foretage mig noget i forhold til filer i Windows 8.1.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at få den rigtige filstruktur tilbage i Stifinder mv.?

På forhånd tusind tak.
Avatar billede welcor Nybegynder
18. februar 2015 - 00:03 #1
Hej,
på denne engelske side er der ikke mindre end ni måder du kan lave genveje til mapper du bruger meget:

http://www.makeuseof.com/tag/9-ways-to-bookmark-your-favorite-folders-in-windows/

Det som nok er mest interessant for dig er "favorit"-funktionaliteten - du trækker bare de mapper du er mest interesseret i over under "favoritter". Det er også den første de nævner på den side.
Avatar billede sasso Novice
18. februar 2015 - 00:29 #2
Av-av hvor pinligt. Nu viser det sig, at der ikke er sket noget pludseligt, men at Favoritter-mappen af en eller nden grund var klappet sammen, og at 'Seneste steder' og alle mine gemte favoritmapper stadig var der.

Ikke ligefrem imponerende sasso... (rødmer let)

Men tak fordi du vækkede mig welcor. Smid et svar, så har du fortjent pointene.
Avatar billede welcor Nybegynder
18. februar 2015 - 21:00 #3
:) jeg tror vi alle har været der på et tidspunkt...
Avatar billede sasso Novice
18. februar 2015 - 21:58 #4
@Welcor: Du er nødt til at sende et svar, for at jeg kan give dig point. :o)
Avatar billede welcor Nybegynder
19. februar 2015 - 19:38 #5
ups, troede jeg havde valgt den knap :s