Avatar billede pa68 Nybegynder
21. februar 2015 - 19:29 Der er 4 kommentarer

kan ikke åbne subsites i browsere

Hej
Jeg har en pc der ikke med nogle af 3 browsere installeret, IE, Chrome og Firefox kan åbne www.xxx.kk.dk. Det gælder således alle sites erstattet med xxx i url'en. Andre Pc'ere på netværket tilgår sites under kk.dk uden problemer. Jeg har gennemgået router, hosts filen + 25 andre ting. det skal siges at der har været installeret 2 antivirusprogrammer, Defender og F-secure. Er der nogle der har en god ide?

Bedste hilsner

Peter A
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2015 - 08:25 #1
Kan du tilgå siden hvis sikkerhedsprogrammet og firewall ikke kører?
PS du må ikke permanet køre uden sikkerhed. Det er kun som test.
Avatar billede pa68 Nybegynder
22. februar 2015 - 10:24 #2
Hej - og tak for dit svar :-)
Det skulle jeg selvfølgelig have skrevet i indlægget, at det er prøvet. Al sikkerhed slået fra er det samme resultat.

Bedste hilsner

Peter A
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2015 - 12:19 #3
Kører alle browsere helt uden tilføjelser?
Avatar billede pa68 Nybegynder
22. februar 2015 - 12:54 #4
Ja jeg har fjernet hvad der kunne fjernes. Og iøvrigt installeret Firefox efter problemet opstod. Heller ikke med den, 5 minutter efter installation, lod det sig gøre at komme på kk.dk's undersider.