Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. februar 2015 - 09:14 Der er 7 kommentarer

Logo til Djurs Fluefisker Forening

Djurs Fluefisker Forening ønsker et nyt, modern logo.

Vi er en uformuende forening, hvorfor vi desværre ikke kan betale os fra en sådan opgave. Istedet har vi valgt, at lægge opgaven ud til vores medlemmer - og så Ekspertens skarpe brugere :)

Logoet skal benyttes på emblemer/badges, stickers, hjemmeside mv.

Kravene er:
- Moderne udtryk (de fleste lystfiskerforeninger virker lidt "gammeldags")
- Simpelt
- DFF (eller Djurs Fluefisker Forening skal fremgå)
- Logoet må meget gerne være firkantet.
- Sort/hvid er at foretrække - men ikke nødvendigvis et krav.

Er der nogen der har lyst til at giv et bud - enten færdigt logo eller inspiration? :)

Mvh,
Mikael / NanoQ
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2015 - 11:57 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. februar 2015 - 13:15 #2
Udover der er sort/hvid, fejler det svar på alle tænkelige kriterier.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. februar 2015 - 19:51 #3
Firkantet, menes der kvadratisk?
Sort/hvid, menes der stregtegning kun i sort eller tegning med gråtoner?
Inspiration til videre brug:
http://finnrasmus.dk/djurs_fluefisker.pdf
http://finnrasmus.dk/djurs_fluefisker2.pdf
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. februar 2015 - 22:58 #4
Avatar billede sonalias Seniormester
31. marts 2015 - 14:28 #6
Avatar billede sonalias Seniormester
31. marts 2015 - 14:29 #7
Ellers lyder det til at det kun er dig selv der ved hvad "moderne" er åbenbart :) Så må jeg foreslå at du selv tegner på papir og så kan få en professionel til at tegne det på PC til dig...