Avatar billede human900 Nybegynder
04. marts 2015 - 11:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan Microsoft Outlook genererer en rapport ?

Jeg vil høre om Outlook kan generere en form for rapport med tider, osv.
Avatar billede supertekst Ekspert
04. marts 2015 - 12:44 #1
Kan du give lidt flere detaljer?
Avatar billede human900 Nybegynder
04. marts 2015 - 14:20 #2
Ja, jeg har gennem en længere periode lagt alle mine arbejdsopgaver, mine arbejdstider ind i Mic.Outlook.
Nu kunne jeg jeg godt bruge en analyse/en form for rapport/ nogle diagrammer / over mine arbejdstid !!!
Avatar billede supertekst Ekspert
04. marts 2015 - 14:29 #3
Ok - de resultater du efterlyser kunne vises i Excel, som kan hente data i Outlook via VBA.
Avatar billede human900 Nybegynder
05. marts 2015 - 09:10 #4
Hej
Super - kan du gå lidt i detaljer ;0/
tak
Avatar billede supertekst Ekspert
05. marts 2015 - 09:31 #5
Har du erfaring med VBA?
Hvor har du registreret din arbejdstid m.v.
Avatar billede human900 Nybegynder
16. marts 2015 - 12:06 #6
nej ingen erfaring med VBA.
Lige nu har jeg bare skrevet min arbejdstid ind med en blyant.
Men ville da være smart hvis jeg kunne trække noget data fra outlook - via exel.
Avatar billede human900 Nybegynder
28. april 2015 - 17:39 #7
luk
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester