Avatar billede ESP91 Nybegynder
11. marts 2015 - 07:00 Der er 1 kommentar

Video afspilles i 2x hastighed og uden lyd.

Hej.

Jeg har ikke den store forstand på computer, derfor spørger jeg her inde.
Min computer er nu begyndt at afspille videoer i 2x hastighed og uden lyd, dette gælder både når jeg ser videofiler på computeren, som hvis jeg skal se youtube eller netflix.

Nogle der har en løsning ?
og gerne med god forklaring til hvordan.

Min computer er en lenovo, med windows 7.

På forhånd tak.
Avatar billede teknik Juniormester
11. marts 2015 - 10:35 #1
Youtube kører normalt i en HTML5 afspiller.

Her kan man klikke på det lille tandhjuls ikon nederst til højre.
Her kan man vælge afspilningshastighed.

...lyder lidt for nemt men tjek det.