Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 11:53 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kalender fejler, virket i 4 år, sikkert simpelt fejl.

Here goes nothing.

har min kalender online, men efter 4 år fejler den nu pludselig uden grund (ment på den måde, at jeg ikke har rørt ved noget)

kildekoden er en, som lå frit på nettet, som jeg fik installeret på mit domæne.

http://sanded.dk/kalender/kalender.php

fejlen står øverst, og eftersom jeg på ingen måde, er god til php, så håber jeg i kan forklare simpelt, hvad der kan gøres for at løse fejlen.

Fejlen på siden

Strict Standards: Redefining already defined constructor for class Html in /customers/a/6/9/sanded.dk/httpd.www/kalender/includes/html.php on line 43 Strict Standards: Redefining already defined constructor for class AttributeList in /customers/a/6/9/sanded.dk/httpd.www/kalender/includes/html.php on line 189 Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /customers/a/6/9/sanded.dk/httpd.www/kalender/includes/html.php:43) in /customers/a/6/9/sanded.dk/httpd.www/kalender/includes/setup.php on line 192 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /customers/a/6/9/sanded.dk/httpd.www/kalender/includes/html.php:43) in /customers/a/6/9/sanded.dk/httpd.www/kalender/includes/setup.php on line 192 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/6/9/sanded.dk/httpd.www/kalender/includes/html.php:43) in /customers/a/6/9/sanded.dk/httpd.www/kalender/includes/setup.php on line 213

Avatar billede jakobdo Ekspert
11. marts 2015 - 11:56 #1
Chrome ønsker slet ikke åbne din side.
Den siger malware. Så du har måske ikke gjort noget. Men det har en "hacker" måske...
Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 11:59 #2
ja chrome brokker sig over alt efterhånden synes jeg. kan fint åbnes på andre browsers, dog med fejlen.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. marts 2015 - 12:03 #3
Chrome brokker sig jo af en årsag...
Men det ved du sikkert godt.
Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 12:05 #4
Anyway, håber nogen har et kvalificeret bud på fejlen. :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. marts 2015 - 12:11 #5
Hvis din side er hacket, så er det vel et ganske kvalificeret bud!!!
Fat nu budskabet menneske.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2015 - 12:16 #6
hvis du har domæne ude i byen, så få udbyders support til at rense dit domæne. Alt andet lige er det også i deres interesse.
Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 12:20 #7
Du skriver "hvis" - og så mener du at det er et kvalificeret bud jakobdo. Smut videre ud i byen, du kan ikke bruges i dette tilfælde.
Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 12:21 #8
Claes57 - tak for svar - men dem har jeg været igennem, men de har ingen fejl, hvad de fortalte af. Så fejlen må ligge på siden.
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. marts 2015 - 14:43 #9
Enig med #5!

Hansen_: Hvad får dig til at være så sikker på, at din side IKKE er hacket??

Smut videre ud i byen, du kan ikke bruges i dette tilfælde.
Fed måde at svare folk, der prøver at hjælpe dig ...
Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 14:53 #10
suk.

skal vi pege fingre, så kan vi jo gøre det
"Fat nu budskabet menneske."

se hvordan han taler til andre, og med et "hvis" og uanset, om det var blevet hacket, så løser det jo ikke problemet.

problemet er at den fejler, og ikke hvorfor den fejler. grunden er jeg fuldstændig ligeglad med, jeg vil blot have den til at virke igen, så grunden er uvedkommen.

Så derfor spørger jeg om hjælp til at udbedre fejlen og ikke grunden.

Så drop debatten og hjælp mig, eller lad være med at kommentere.
Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 15:11 #11
løste selv problemet.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2015 - 16:55 #12
ok - du har uploaded en lokal kopi til serveren, så fejl pt ikke vises. Det hjælper så ikke på, at chrome/firefox ikke vil røre ved sitet.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. marts 2015 - 22:33 #13
Hansen_: En hjemmeside bliver jo ikke blokeret af google og andre browsere for sjov.
Så når jeg skriver din side med stor sandsynlighed er hacket, så er det jo netop fordi det er bedste bud.
Hvis jeg havde fuld adgang til din server, hvilket du nok kun selv har + personen / robotten der har hacket din side, så kunne jeg med garanti hjælpe dig.
Og ja, jeg kan jo kun gætte.
Og beklager meget jeg ikke straks springer til og hjælper dig yderligere.
Men eksperten.dk er jo netop et sted hvor vi må gætte, når brugeren ikke fortælle alt.

Så jeg skal gerne smutte videre i byen, du fatter jo tydeligvis ikke ideen omkring eksperten.
Men du klarede det selv, dog er din side stadig blokeret... Men det ved du nok også!
Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 23:32 #14
Virker fint. ved ikke rigtig hvad i snakker om at chromecast ikke fungere.
Avatar billede Hansen_ Praktikant
11. marts 2015 - 23:33 #15
Chrome /autocorrect.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2015 - 05:18 #16
Firefox slår også fra med advarsel. Men selvfølgelig kun hos dem, der har den sikkerhedsindstilling på plads. Hvis man ikke har sat den til, så er der ingen advarsel.
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. marts 2015 - 06:13 #17
Prøv at scan din side på virustotal.com