Avatar billede marantz Nybegynder
19. marts 2015 - 15:48 Der er 4 kommentarer

Ny telefon Samsung S6 Edge eller HTC One M9

Hej alle,

Jeg skal have skiftet min HTC One M7 ud, og har de 2 ovenstående i kikkerten.

Jeg har haft HTC de sidste 10 år (hed vist noget andet for år tilbage) og har altid været godt tilfreds.

Hvad ville I vælge... og hvorfor??

:)
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. marts 2015 - 17:07 #1
Havde nok ventet på en oneplus two, fordi man får lige så meget telefon for halvdelen af hvad de telefoner du nævner koster.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. marts 2015 - 17:08 #2
Men har altid selv været til HTC pga Samsungs plastikdesign.
Avatar billede rodelund Nybegynder
19. marts 2015 - 20:50 #3
I dag har jeg Samsung s5. synes det er en fin telefon. Havde tidl HTC desire HD. Den var jeg rigtig godt tilfreds med.

Hvis jeg skulle have ny mobil kunne jeg godt tænke mig M9, da jeg synes at HTC var meget nem at gå til, synes der har været lidt for meget med fejl på min S5. ikke sendt til rep. men software fejl, hvor jeg har måtte genstarte og synes der er ret mange apps som ikke kører optimalt på min mobil.
Kunne måske være noget med at det er nyt med lollipop og at apps'en ikke er skrevet helt til det. ??? :)

Men kunne godt overveje M9. Den tror jeg bliver god ikke at jeg er imod S6. men for at prøve noget andet engang imellem.

AJP
Avatar billede rodelund Nybegynder
19. marts 2015 - 20:50 #4
I dag har jeg Samsung s5. synes det er en fin telefon. Havde tidl HTC desire HD. Den var jeg rigtig godt tilfreds med.

Hvis jeg skulle have ny mobil kunne jeg godt tænke mig M9, da jeg synes at HTC var meget nem at gå til, synes der har været lidt for meget med fejl på min S5. ikke sendt til rep. men software fejl, hvor jeg har måtte genstarte og synes der er ret mange apps som ikke kører optimalt på min mobil.
Kunne måske være noget med at det er nyt med lollipop og at apps'en ikke er skrevet helt til det. ??? :)

Men kunne godt overveje M9. Den tror jeg bliver god ikke at jeg er imod S6. men for at prøve noget andet engang imellem.

AJP