Avatar billede buenso80 Nybegynder
20. marts 2015 - 08:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gmail sorteringsspørgsmål

Hej. Jeg er som sådan okay glad for min google mail, men syntes efterhånden det er blevet en noget uoverskuelig affære. Sammenholdt med at jeg generelt har vænnet mig til outlook/hotmail.

Jeg har nu fundet ud af at give en afsender en etikette. Nu står der fint "Work" ud for alle nye arbejdsrelaterede mail, og det er jo på sin vis ganske fint. Desværre gør det intet for en overfyldt indbakke. Skal jeg selv manuelt flytte mails ned i "Work" mappen, på trods af at de allerede har etiketten, eller kan man oprette en regel der gør at de havner direkte i en ønsket mappe og derved ikke længerer vises i indbakken?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2015 - 10:22 #1
når du ser på en af de markerede mails, så er der en 'mere' funktion. I den er en 'filtrer meddelelser som disse' og på side 2 er en 'spring indbakken over' - så skulle den havne direkte i arkiv.
Avatar billede buenso80 Nybegynder
20. marts 2015 - 13:30 #2
Tusind tak Claes :-)