Avatar billede wildfly Praktikant
22. marts 2015 - 23:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IT Administrator VS System Administrator

Er der nogen som kort kan fortælle mig hvad de store forskelle er mellem titlerne IT Administrator og System Administrator?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2015 - 09:51 #1
ingen.
IT admin er titlen på en gammel uddannelse.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2015 - 09:51 #2
det var et svar.
Avatar billede wildfly Praktikant
24. marts 2015 - 07:52 #3
Er forskellen virkelig ingenting ;-)
Jeg ser stadig at virksomheder søger efter IT Administratorer og jeg havde egentlig på fornemmelsen, at IT Adm var mere universel end Sys Adm titlen (dækker bredere men ikke i dybden).