Avatar billede Markvenborg Nybegynder
26. marts 2015 - 15:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tidsindstillet musikafspiller

Hej Eksperter

Jeg søger et program til PC, hvor man kan tidsindstille en playlist.
Jeg er formand for en radioforening, som ønsker at sende genudsendelser, når der ikke er liveværter på. I det hensende, kunne det være smart med et program, der kan udføre en sådan tidsindstillet handling.
Jeg har google søgt med lys og lygte, men er bange for, at jeg ikke har de rigtige keywords.

Håber I kan hjælpe - det plejer i jo at kunne.
Avatar billede madklub Guru
26. marts 2015 - 15:41 #1
Behøver den være tidsindstillet?
Når sidste vært går, startes en f.eks. 12 timers playliste med genudsendelser.
Hvis der er brug for pauser, kan I lave tomme lydfiler på 10 min og gentage dem.
Avatar billede martens Guru
27. marts 2015 - 07:56 #2
Keywords kunne jo være opgavestyring, AT-kommando, Task-Scheduler etc..

Du laver en playlist i hvad du nu end benytter dig af ... Windows Media Player, Winamp etc..  gemmer playlisten et godt og sikkert sted ;o)

"kalder" playlisten via opgavestyring klokken : "det du vil"

piece of cake....

Så kan du gentage lige så mange gange du vil, ja du kan skisme lave din radio helt automatisk.. for et år eller mere ;o)

Held og lykke..

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/schedule-task#1TC=windows-7
Avatar billede martens Guru
10. april 2015 - 23:12 #3
fik du det til at virke ?