Avatar billede joolmool Nybegynder
27. marts 2015 - 12:00 Der er 4 kommentarer

Ipad som GPS

jeg har købt en Ipad da jeg skal ned og vandre på caminoen, jeg vil bruge den som GPS samt til at booke overnatning, endvidere skal jeg også have mulighed for at kunne skimme fly og andre rejsetider, den skal bruges i bjergene,

hvilken simkort skal jeg købe har kun brug for data, er der nogle udbydere som er billige,

er der nogle som kender nogle gode vandre app til ipad
Avatar billede finb Ekspert
27. marts 2015 - 14:53 #1
Byt den til en mindre enhed, du bliver træt af at slæbe rundt på en ipad
Avatar billede jjbirk Nybegynder
27. marts 2015 - 15:11 #2
Kan da ikke se han spurte om det var en ok strørelse.
Så hvorfor svare på noget der ikke er spurt om.
Mærkeligt mærkeligt. med desværre meget normalt her.
Avatar billede MADOlsen Forsker
27. marts 2015 - 15:23 #3
Der er vel ikke noget galt i at komme med et godt råd. Og spørger kan jo bare ignorere det, hvis vedkommende er sikker/fast besluttet på, at det skal være en iPad.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. marts 2015 - 16:57 #4
Størrelsen af SIM-kortet afhænger af, hvilken generation af iPad du har købt. De ældre brugte fuld størrelse... - jeg har ikke selv nyeste generation, men jeg vil tro de er gået over til mini eller nano-SIM.

Men det må du da kunne læse dig frem til? - kig i manualen, eller skub SIM-holderen ud.

Ang. apps, ved jeg at http://www.viewranger.com/en-gb er højt besungen. Jeg har endnu ikke selv fået sat mig ordentlig ind i den, men vil tro det er den du skal bruge...

...Ellers bruger jeg selv https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mapfactor.navigator på min android enhed - den er helt gratis, og der eksisterer nok en tilsvarende på IOS platformen.

Og til dem der kritiserer størrelse - en iPad mini ville på ingen måde være en dum størrelse. Og selv en iPad Air har en fin størrelse, så valget tror jeg på ingen måde er noget man bliver træt af... -det afhænger af hvad man regner med at bruge den til. Man kan lige så let blive træt af en lille enhed. - Men fint at gøre opmærksom på det...