Avatar billede Kalle15 Nybegynder
05. april 2015 - 18:37 Der er 2 kommentarer

Ekstern hardisk "Forsvundet"

Hej

Jeg fik desværre trukket USB-kablet til min eksterne harddisk ud inden jeg fik trukket "skub ud"

Når jeg tilslutter harddisken reagerer den som den plejer, med de sædvanlige lyde og en blå lampe lyser on-off  PC'en kan den godt se E-drevet, men jeg kan ikke få adgang til det.

Der ligger heldigvis ikke noget på harddisken men vil meget gerne rede det da den er helt ny. Er der noget at gøre i denne situation?

På forhånd mange tak for hjælpen. ;)

Mvh Kasper
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2015 - 19:12 #1
i windows 7 f.eks

højre klik på computer på skrivebord
administrer
diskhåndtering
prøv at se om den ikke bare mangler et drev bogstav

man kan også højre klikke på drevet hvis det mangler en partition og give den en

m.v.h
Avatar billede poko1 Ekspert
05. april 2015 - 19:53 #2
Prøv at se had der står i disk manageren
http://web.gratisupload.dk/f/8n9k2638h9/full