Avatar billede pumpe Nybegynder
06. april 2015 - 00:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af indhold i div når et link er klikket.

Jeg har brug for at udskifte 9 bokse med tekst/billede med anden.
Jeg havde først tænkt mig at udskifte siden med anden. Det giver
problemer med de allerede indflettede php include filer. Men det er også kun meget lidt der bliver ændret på grund af pladsen.
Det jeg har brug for er en form for slideshow med tekst og billede, hvor man vælger det billede/tekst man ønsker ved brug af links. Det skal helst laves i PHP ikke Javascript. Jeg læste at man kan alt i PHP som i JavaScript. Det har bare ikke lykkedes mig at finde det.
Avatar billede pumpe Nybegynder
06. april 2015 - 12:18 #1
Jeg tror at jeg har fundet en løsning?
Jeg lader derfor spørgsmålet hvile indtil jeg er helt klar over om mit løsning virker. Jeg kommer tilbage senere.
Altså spørgsmålet er sat på vent.
Avatar billede keysersoze Guru
07. april 2015 - 12:51 #2
JavaScript og PHP er to vidt forskellige ting så nej, du kan bestemt ikke det samme. Det ene fungerer på serveren og det andet på klienten med deraf følgende forskellige i funktionalitet og formål.
Avatar billede pumpe Nybegynder
14. april 2015 - 17:04 #3
jeg lukker denne og åbner en ny