Avatar billede carsten1973 Nybegynder
08. april 2015 - 23:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Batteriet på min pc ser ikke ud til at oplade

Jeg har lige købt en ny HP bærbar med windows 8. Men batteriet bliver ved at vise 39% og "not charging", selvom stikket er sat i. Da computeren er helt nu forventer jeg, at det har noget med windows 8 at gøre.

Jeg har prøvet at gå ind i device manager - battery - ac power settings og scanne for "device changes", men det hjalp ikke.

Hvad kan problemet være
Avatar billede milter Ekspert
09. april 2015 - 01:33 #1
Ring eller skriv til den forhandler, du har købt den af, og forklar dem problemet.
Avatar billede carsten1973 Nybegynder
26. maj 2015 - 12:14 #2
Jeg har kontaktet min forhandler, så denne sag er lukket
Avatar billede carsten1973 Nybegynder
06. oktober 2015 - 09:43 #3
Dette var blot en softwarefejl og virker fint nu