Avatar billede GuardianOfTheGalaxy Nybegynder
13. april 2015 - 23:14 Der er 3 kommentarer

Nvidia GeForce GTX 770 og Intel Pentium G3258 - har FPS-drops i L.o.L

Hej alle IT-genier !

- Når jeg spiller L.o.L eller Battlefield 4 på ultra så har jeg en meget lav FPS og  spilleoplevelsen er ikke særligt god.
Jeg vil lige nævne at jeg er klar over at min CPU ikke er særlig stærk.
Så mit spørgsmål er:

1. Ville en opgradering til en Intel Core i5 4690K 3,5 Ghz Quad Core processor give mig en gennemsnitlig FPS på 60 i næsten alle spil?

2. Mit grafikkort er sat til at kunne trække BF4 på ultra, men det kan det ikke. Tror I det er fordi min CPU er svag eller er er GPU'en ikke kraftig nok?

Computer specs:

- CPU: Intel Pentium G3258 3,0 Ghz Dual Core
- GPU: Nvidia GeForce GTX 770 2GB Ram
- RAM: 8GB Crucial LED Ram
Harddisk: 120 GB SSD og 250 GB SSD
OS: Windows 8.1

- På forhånd tak!

Vh: Anton
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2015 - 06:52 #1
et sted du altid kan starte
den sladrer muligvis om hvad du skal gøre

http://www.systemrequirementslab.com/cyri

kig nøje på hvad den foreslår bag efter test

m.v.h
Avatar billede GuardianOfTheGalaxy Nybegynder
14. april 2015 - 21:02 #2
Mange tak!

- Jeg tog testen og den siger at jeg har brug for en Quad-core eller bedre - så mange tak for dette link - det kendte jeg ikke ;-)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2015 - 21:12 #3
Ok