Avatar billede henrikfriis Novice
16. april 2015 - 20:36 Der er 2 kommentarer

Mail i mappen kladde der ikke vil forsvinde.

På en eller anden måde er der opstået en kladde i mit Mail-program, som jeg ikke kan komme af med.

Når jeg sletter den kommer den efter lidt tid igen ind i kladder, og selvom jeg sender den igen, er den væk lidt tid og så er den igen i kladder.

LIge meget om jeg sletter eller trækker den over i en anden mappe vender den hele tiden tilbage i kladder og jeg kan IKKE få den væk

Er der nogen, der har forslag til, hvordan jeg kommer af med den.

Mvh.

HEnrik
15. juli 2018 - 17:53 #1
Jeg har en kladde i Windows 10- Outlook, der ikke kan slettes Hvem har et forslag?
vh
Finn
Avatar billede henrikfriis Novice
14. marts 2019 - 19:51 #2
Hvis du går på mailen på den webmail hvor den ligger og sletter den vil den nok også være slettet i outlook når du opdaterer der.
mvh.
Henrik