Avatar billede Chrillepimp Praktikant
23. april 2015 - 15:37 Der er 4 kommentarer

.mov-fil vil ikke åbnes

Hej Eksperten.

På mit gymnasium fik jeg udleveret et USB-stik, hvorpå der lå en program, som jeg skulle bruge. Udover det lå der også en film, der hedder "mit første projekt", som jeg så overførte til min computer. Af ren nysgerrighed tænkte jeg, at det ville være sjovt at åbne den for at se, men af en eller anden grund vil den ikke åbnes. Jeg har prøvet at konvertere den utallige gange, jeg har ikke haft noget held nogle af gangene.
Så hermed vedhæfter jeg filen, i håb om at nogle herinde kan får det til at virke.

Mvh. Christian

Link til filen: https://www.dropbox.com/s/pc2y7bbqgtz4i1e/Mit%20f%C3%B8rste%20projekt.mov?dl=0
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2015 - 16:26 #1
til .mov er det quicktime fra apple.
https://www.apple.com/dk/quicktime/
Avatar billede Chrillepimp Praktikant
23. april 2015 - 17:21 #2
Har quicktime, men det virker ikke Dsv.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2015 - 17:35 #3
filmen er kun på 4kb - det er meget lidt, så den er sandsynligvis defekt.
Avatar billede Slater Ekspert
23. april 2015 - 19:11 #4
Jeg prøvede lige at åbne den i en hex-editor. Filen er komplet ubrugelig. Det er vist en mov fil, den har noget der ligner en rigtig header, men resten af filen er udelukkende null bytes. Den indeholder intet.