Avatar billede Lyngholmen Nybegynder
01. maj 2015 - 18:44 Der er 1 kommentar

Render Settings / Output i After Effects CS6

Vi har i længere tid produceret små korte præsentationsvideoer af vores produkter, via redigering i AfterEffects.

Vi har for nyligt skiftet IT-udstyr og har mistet noget i den forbindelse.

Hele projektet har vi styr på, men vi har tilsyneladende ikke fået den "skabelon" med over, som gjorde at filmene kom ud i det format/størrelse som vi ønsker.

Vores tidligere "skabelon" resulterede i film (til YouTube) på ca. 1 minut og 40-60 mb. Hvem kan hjælpe os med at få lavet den skabelon igen, tror det er noget Render Settings/Output module, som "bare" skal sættes rigtigt op og så gemmes til brug gang på gang.. men det driller os..

Kan DU hjælpe?

På forhånd tak
Avatar billede jokkejensen Novice
02. maj 2015 - 13:07 #1
https://www.youtube.com/watch?v=h2v6CQyDQdw

mp4, h.264, acc/bitrate - og stort set alle settings til high..

Lad være at tænke på fysisk størrelse og upload i HD, youtube komprimerer dem igen.

Vh
/J