Avatar billede jogs Nybegynder
04. maj 2015 - 12:37 Der er 3 kommentarer

tjeneste brugerprofil blev ikke logget på.. Hjælp...

Hej eksperter!

Jeg har i dag tændt min gamle HP Pavilio dv6 Bærbar, og stødte på meddelelsen: Tjeneste brugerprofil blev ikke logget på" .. Jeg har været herinde og kigge lidt på førhenværende tråde, og kigget på Microsofts egne guider.

Jeg har derfor logget på bærbaren med fejlsikret tilstand, og forsøgt på at oprette en ny konto som denne guide fortæller: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/fix-corrupted-user-profile#1TC=windows-7

Problemet opstår når jeg trykker "administrer en anden konto" for derefter at skulle tryk opret en ny konto. MEN! Når jeg trykker på "administrer en anden konto" sker der absolut intet... Håber i kan og vil hjælpe :-)

mvh. Jonas
Avatar billede jokkejensen Novice
04. maj 2015 - 13:03 #1
Avatar billede jogs Nybegynder
04. maj 2015 - 13:17 #2
Tusind tak!
Avatar billede jokkejensen Novice
04. maj 2015 - 16:59 #3
ingen problem