Avatar billede Jannickhess Professor
12. maj 2015 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cykel tyve sporing. Via GPS

Kan man evt. købe en GPS anordning, som ikke koster ikke for meget til brugt til sin Cykel..

Således at man / jeg kan spore min cykel uanset hvor det er henne

Kan i evt smide et Link hvis i finde sådan en dims, også til cykler som er "billige" 5500 kroner..

Tak

JH
Avatar billede store-morten Ekspert
12. maj 2015 - 17:36 #1
Avatar billede finb Ekspert
13. maj 2015 - 12:38 #2
Indtil videre er bedste bud den styrpind, der har indbygget gps.
Men styrpinden kan jo fjernes.

Der er også en lås med gps - som også kan fjernes.

Diims virker ved, at postvæsenets fartøjer/scannere opdager diims (men postvæsenet kan ikke altid "se" diims), - på den medfølgende hjemmeside ser du kun historiske data, ikke lige-nu-data.

Kig evt. på SPY.DK
Avatar billede Jyllinge21 Nybegynder
13. maj 2015 - 17:17 #3
Der findes mange løsninger på markedet - dog ingen rigtig gode. Problemet er nemlig, at det er svært at skjule GPS trackeren. Og de få produkter der faktisk kan gemme GPS'en af vejen (fx i stellet), giver dig problemer når der skal skiftes batteri.

Prøv evt. at se disse: http://www.integratedtrackers.com/GPSTrack/

Eller følg produktionen af disse:  https://www.indiegogo.com/projects/connected-cycle-pedals/
Ikke verdens smarteste pedaler, men idéen er god
Avatar billede Jannickhess Professor
03. juni 2015 - 00:15 #4
Har ikke fundet noget endnu der ikke bare kan fjernes :-(

Lukker ??