Avatar billede smvmarketing Nybegynder
21. maj 2015 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprettelse af nye email-aliases under MX records fra One.com til Gmail

Jeg har kigget lidt omkring her i kategorien, men synes ikke helt, jeg kan finde noget, der besvarer mit spørgsmål.

Jeg har mit domæne hosted hos One.com, mens har oprettet en DNS-viderestilling af mails fra One.com til en Gmail-konto i stedet. Rigtig smart, men nu står jeg i en situation, hvor jeg har behov for at oprette en ny email-adresse på domænet.

Dette kan ikke gøres via One.com's kontrolpanel mere (hvor det ellers er dejlig let) og jeg har heller ikke umiddelbart kunne genneskue, hvordan man gør det via min Google-konto, som domænet er peget videre til.

Nogen, der har gode råd?
Avatar billede smvmarketing Nybegynder
21. maj 2015 - 11:24 #1
Typisk - når man har brugt en hulens tid på at undersøge og endelig opretter en tråd om emnet, så finder man straks efter løsningen selv. :-)
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
21. maj 2015 - 11:33 #2
Skriv løsningen - så andre kan have glæde af det :)

Mvh