Avatar billede sokken Nybegynder
22. maj 2015 - 14:28 Der er 2 kommentarer

Responsive div og image

Jeg er ved at lave en side, hvor jeg har nogle funktioner. Men det responsive driller mig.

Siden er i Joomla, og koden er indsat i en artikkel.

Som baggrund er der et billede med en cirkel. Herover er indsat en div med billeder, der virker som link. Problemet er, at billederne ikke bliver mindre når skærmen er mindre, og de forbliver ikke over cirklen som de skal.

Jeg synes jeg har forsøgt med mange ting i css, men intet vil holde dem på plads.

Kan nogen hjælpe mig med problemet?

Jeg bruger Joomla 3.4.1

http://rilleit.dk/bahamas/Udklip.JPG

Nu håber jeg så, at der er en, der kan fortælle mig hvad jeg lige gør :-)

Hilsen Ellen
Avatar billede sokken Nybegynder
22. maj 2015 - 14:29 #1
Glemte at skrive, at hver billede er indsat i et div, altså ikke et div med alle billeder.
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2015 - 21:06 #2
Uden at kende til din kode eller hvad du har forsøgt vil jeg gætte på at dine divs bare skal have en procent-størrelse ligesom de skal placeres procent-mæssigt ud fra deres parent (hvori baggrundsbilledet også ligger).