Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
11. juni 2015 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Angående et Lumatron LED-2312DVD

Jeg har fået fingre i et Lumatron LED-2312DVD TV. Det jeg ville opnå herinde var om nogen kunne finde en fjernbetjening til TV'et. Jeg har prøvet med en almindelig universal fjernbetjening. Der er dog ikke en knap der hedder TV/DVD. Hvis jeg kunne købe original fjernbetjeningen, ville det være det bedste. TV'et er et TV DVD Combo.
Avatar billede falster Ekspert
17. juni 2015 - 21:32 #1
Würtz her er vist (stadig) nogle hajer til det med erstatningsfjernbetjeninger

http://shop.wr.dk/fjernbetjeninger-nyt/erstatnings-fjernbetjening.html
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
18. juni 2015 - 21:58 #2
Jeg har bestilt fjernbetjeningen. Når den er modtaget, kan jeg se om det virker. Tak.
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
07. juli 2015 - 21:27 #3
De kunne ikke finde fjernbetjeningen. Jeg dropper det!
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
07. juli 2015 - 21:28 #4
Du kan få dine point. Smid et svar.
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
05. august 2015 - 20:26 #5
Da du ikke reagere tager jeg pointene tilbage!