Avatar billede syko Praktikant
11. juni 2015 - 21:36 Der er 3 kommentarer

Sammenlægning af sum?

Hej , jeg er igang med at renskrive nogle byggeudgifter og vil gerne have excel til at lægge tallene sammen automatisk.

Hvordan er det lige man gør det ? :)
Avatar billede store-morten Ekspert
11. juni 2015 - 21:39 #1
=SUM(A1:A5)
Avatar billede kurtba Ekspert
12. juni 2015 - 00:57 #2
når de tal der skal lægges sammen står lige under hinanden, så er det nemmeste at stille sig i den tomme celle, hvor resultatet skal stå og trykke på autosum symbolet. Symbolet ligner et omvendt 3-tal men er helt kantet.
Avatar billede store-morten Ekspert
12. juni 2015 - 05:22 #3
autosum: Alt+=  (Alt - Shift - 0)