Avatar billede PeterNyrup Nybegynder
29. juni 2015 - 21:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sikring af nummerplader

Hejsa folkens
Har lige fundet ud af at fra 1, November skal nummerplader være monteret med godkendte skruer.
er der nogle der kender et sted hvor sådanne skruer kan købes billigt?
Hilsen Peter
Avatar billede Ahanu Nybegynder
29. juni 2015 - 21:03 #1
Hej Peter,

Jeg har fundet en fin løsning til det inde på www.nummerpladeskruer.dk.

De blev leveret et par dage efter, og passede perfekt til nummerpladerne på min golf 3.

Venlig Hilsen
Ahan
30. juni 2015 - 09:40 #2
... normalt kan man FÅ dem udleveret hos det (skatte)kontor hvor nummerpladerne bliver bestilt/udleveret ... Det har jeg ser flere gange ...
GRATIS ... i forskellige farver mm ...
Avatar billede johnnylassen Seniormester
30. juni 2015 - 13:08 #3
Det er ikke skruerne der skal være godkendte, men de plastdupper man sætter over skruen. Dutten skal selvfølgelig matche farven. De findes derfor i sorte, hvide, gule og blå. Enhver mekaniker med respekt for sig selv har et sortiment, og ellers kan de fås steder hvor de udleverer nummerplader.
Endelig har told og skat dem. Men de har jo nedlagt en masse kontorer, så ikke sikkert der er et nær dig?
Men spørg din mek. han har sikkert nogle stykker du kan få for et par kroner til kagekassen
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2015 - 16:38 #4
Skruer og hætter kan du hente gratis på et af SKATs motorcentre, som ligger i Aalborg, Aarhus, Odense og Høje Tåstrup.

SKAT har ikke mulighed for at tilbyde anden form for distribution af skruer og hætter mv.
http://www.skat.dk/skat.aspx?oID=2091991

SH har hætter til 22,00 kr incl forsendelse.
http://www.stylingshop.dk/?SCREENID=5

Man må også bruge godkendte nitter.
http://jenslinde.dk/fastgoerelse-af-nummerplader-med-nitter/

Men mon ikke der kommer tilbud på den slags, når vi nærmer os november.