Avatar billede Christianh1990 Nybegynder
08. juli 2015 - 16:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adgang til synology fra arbejde

Hej alle.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med en opsætningsguide for opsætning af min synology så jeg kan tilgå den fra min arbejds PC på arbejde.

Det skal ikke være så jeg skal bruge synology'ens internet adgang, men hvor jeg kan tilføje den til stifinder, og tilgå den derfra. Ved ikke om dette hedder FTP.

På forhånd 1000 tak :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. juli 2015 - 18:05 #1
Avatar billede Christianh1990 Nybegynder
09. juli 2015 - 11:57 #2
Dette har jeg lavet, men som sagt vil jeg gerne kunne åbne den fra stifinder i windows. Dette kan man ikke med Quickconnect.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. juli 2015 - 14:00 #3
Avatar billede Christianh1990 Nybegynder
09. juli 2015 - 17:31 #4
Tak, det var lige hvad der skulle til.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. juli 2015 - 22:55 #5
Svar!
Avatar billede puren Ekspert
10. juli 2015 - 09:21 #6
ja det er måde at gøre det på men....

synology boxe har flere og støre huller end der er min net undertrøje,, min anbefaling er at der hjemmme laver du en router ting med VPN-server så din synology box ikke kan tilgås fra nettet...

Denne løsning er LANGT mere sikker men kræver dog at du er admin over din computer på arbejde, eller du kan få IT-admin til at hjælpe dig
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. juli 2015 - 09:13 #7
Takker for point.