Avatar billede Kaipay1 Nybegynder
09. juli 2015 - 17:27 Der er 3 kommentarer

Ny bærbar

Hej

Jeg skal til at købe ny bærbar. Mit budget er 7000 kr.

Den skal primært bruges til kontoropgaver. Hvis det bliver aktuelt med spil, så bliver det ikke nogle, som trækker tænder ud.
Derudover vil jeg også gerne kunne se netflix på den.

Jeg har hørt, at man skal gå efter min. 8 gb ram, gerne en SSD harddisk og et behageligt tastatur.
Skærmen må gerne være ca. 15", måske 17"
Jeg skal bruge publisher på den, så hvis I kan nævne et sted for det er billigt, så sig endelig til.

Har I nogle gode forslag til en maskine, som har/kan dette + evt. et sted, som er godt at handle? Det må gerne være et nærheden af Aarhus.

Jeg håber at I kan hjælpe.
Avatar billede Skifter24 Praktikant
09. juli 2015 - 18:55 #1
Jeg ved at man ved at oprette en gratis ondrive konto hos Microsoft, får adgang til en del af office funktionerne gratis online.. Men ved ikke om Publisher er en del af dem ?
Jeg kan se noget derinde der hedder Office Sway ?? Har aldrig hørt om det før, så ved ikke om det er det samme?
https://sway.com/?ref=switcher

Her er ondrive
https://onedrive.live.com/
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2015 - 20:53 #2
det er så kun 5300kr http://www.medion.com/dk/shop/touch-baerbar-medion-akoya-s6413t-md-98842-30017704a1.html
full-hd skærm, trykfølsom (win8/10), 128gb ssd i tablet-mode, +1tb som bærbar. Der er en prøve-version af office på - den kan du vælge at købe - eller bruge den online jf Skifter24.
Avatar billede Kaipay1 Nybegynder
26. juli 2015 - 20:07 #3
Sorry at jeg ikke lige vendte tilbage.

Jeg endte med at købe publisher, men jeg vil gerne give 30 point til Skifter24. Hvordan er det muligt?