Avatar billede Herse Nybegynder
13. juli 2015 - 17:09 Der er 10 kommentarer

Opvaskemaskiner mangler strøm

Vores Blomberg opvaskemaskine GLN9380 kan ikke starte. Der er ingen strøm, men sikringer og stikkontakt er OK.Der stod vand i bunden af maskinen, men filter er rent.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2015 - 18:17 #1
det er en fejl i fejlmelding. Jeg har haft det med Bosch. Afløbet i maskinen var utæt, og der kom vand i bundkar. Så vil den ikke køre, da der er risiko for kortslutning (tak for det) men fejlmelding var ingen vand. Så tjek afløb fra vaskerum og ud (spænd alle ting, der kan spændes), og læg lige maskinen på siden, så vand fra bundkar tømmes.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2015 - 18:21 #2
btw: hos mig var fejlen, at saltkar i opvaskemaskinen havde en 'møtrik' ved tilslutning til opvaskerummet, og den var løs.
Avatar billede Herse Nybegynder
13. juli 2015 - 19:50 #3
Tak for svar. Jeg vil prøve at lægge den ned, men da det er en integreret maskine er det lidt svært.
Avatar billede Herse Nybegynder
13. juli 2015 - 19:52 #4
Tak for svar. Hjalp det at spænde møtrikken?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2015 - 20:06 #5
du kan evt sætte en slange ned i bundkaret og dræne vand.
Jeg havde bosch-mekanikker ude, og han havde en special-nøgle til lige netop den fejl. Ingen regning. Hos dem var det en kendt fejl. Opstår, hvis man som bruger lukker låg til saltkar lidt for hårdt til, og så trækker det over tid møtrikken løs.
Avatar billede ShiresJones Praktikant
04. marts 2019 - 12:00 #6
If your dishwasher has a cord, the outlet will be in an adjacent cabinet. Be sure the power cord is plugged into the wall and that the outlet is functioning https://www.shareit.software/
Avatar billede coolkiu00 Praktikant
10. december 2019 - 09:33 #7
I am really thankful for your post, it gives me more knowledge. very nice!
https://coolmaps.io
23. februar 2020 - 08:10 #8
Your share is the great knowledge I have gathered, you are an important person I admire, thank you https://candycrushsoda.co
23. februar 2020 - 08:17 #9
A wonderful cave, I feel it is very meaningful and full of emotion. It is great to be thankful for these wonderful actions in this life https://run3sonline.com
Avatar billede Victor Feltig Praktikant
26. februar 2022 - 16:43 #10
A company that deals in https://cvwritingservicesuk.com build a strong team of writers who have expertise in different domains. This becomes essential since writing assignments can be from any subject. An essay backed up with extensive research and high-grade content does make the real difference. Also, the team has knowledge of resources for citations and references during writing.